reklama

Akú moc má úsmev...

Streda, možno štvrtok, deň ako každý iný v poslednej dobe, stereotyp týždňa, kedy sa človek každé ráno dotrepe na vlak, tu oceľovú rakvu plnú ľudí hľadiacich do prázdna. Možno nechuťou k práci, životu, možno len skorou rannou hodinou sa tie duše javia v tomto svetle. Ja, bohužiaľ, fungujúci na autopilota, sa tam len tak dovalím, aby som zopakoval minimálne dvakrát u okienka kam chcem isť, takto ten deň začína.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po prevzatí lístka a jedného chladného pohľadu od "milej" dámy za okienkom, idem radšej k nástupištu. Na okraji múru jediného nástupišťa na našej stanici, poslušne stojaci za žltou čiarou, ktorá mi zakazuje ísť za ňu, prepinám song v prehrávači za nejaký svižnejší nech sa prebudím. Ženy dievčatá a chlapci stojaci po blízku, idú do škôl, pochybujem, že si niekto z nich všíma moju osobu. Venujú sa veľmi hlasnej konverzácií o veciach čo ma absolútne netrápia, nezaujímajú. Radšej teda pridávam volume pesničky na maximum, avšak stále občas počuť škrekot (asi smiech) niektorých mladších účastníkov železničnej cesty. Nasadáme do vlaku, samozrejme zima, samozrejme nikto známy, samozrejme nikde voľné miesto. Dovolím si preskočiť túto časť, teda cestu, pretože je nezaujímavá, stokrát opakované veci dejúce sa za oknom, kde márne hľadám nový objav.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Konečná, konečne, vystupujem, nie však konečný výstup, cesta k pracovisku je rýchla a bezproblémová, pokiaľ neprší, vtedy treba dúfať, že si z vás dopravné prostriedky neurobia terč. V tento deň to tak nebolo. Budova úradu je "nádherný" komunistický architektonický skvost. Otváram dvere, teda tlačím ich, keď mám ťahať, opäť............ zdolám schody, odpočívadla, obídem kolegov a už sedím si pri počítači. Nudím sa, vlaste "makám", čakám na poverenie, čakám na úlohy, ale márne. Nemyslíte si, že vždy takto vyčkávam na náplň dňa, až tak zlé to nieje, dnes to bol jeden z tých lepších prípadov. Pracujem na zadaných úlohách, teda nemôžem to tak nazvať, i keď definícia slova práca na to sedí. Pracujem, facebookujem, čítam maily, odpisujem na zlomok nich, čítam športové spravodajstvo, blúdim pohľadom cez okno. Za ním mám škôlku, ako naschvál. Hrajúce sa deti mi pripomínajú aký bol život pred tým svinstvom, čo sa volá dospelosť. Hrajú sa a celý ich svet sa krúti okolo ich hry, ja im závidím. Hodina sa naplnila, dvere do "mojej" kancelárie sa otvorili, vošla žena, s ktorou pracujem, volajme ju Chladná. Pýta sa, prečo tu ešte som, však nech idem preč. Dvakrát ma presviedčať nemusí, beriem čo je moje, s čím som prišiel a idem preč. Zastavujem sa pri vchodových dverách, púšťam mptrojku, púšťam draka - marving´s room, počúvam, vychutnávam a kráčam. Ku*va, opäť tie dvere, je také ťažké trafiť tu možnosť, možnosť ťahať alebo tlačiť, je to 50 percentná šanca na úspech, ale mne to príde ako keby som nemal naň nárok, taká banalita, ako otváranie dverí. 

Bolo slnko, prvý plus dnes, moja nálada však neutrálna, lúče sa snažia s tým niečo robiť. Mám 30 minút kým odíde vlak, cesta naň trvá iba 7. Času dosť, nejak skúsim zabiť prebytočnú chvíľu pozeraním obchodov, ktoré mám po ceste. Našťastie počúvam hudbu, už hrá "Over", takže viac vnímam melódiu ako to čo obchodníci ponúkajú. Prídem na stanicu, nastupujem. Cestu neopisujem, lebo v ten deň bola opäť nudná, nikto známy vo vlaku a nič nové vo svete za oknom sa nedialo. 

Tu príde pointa, tu príde to prečo píšem to čo píšem. Vystupujem z vlaku a stretávam JU, áno o nej to celé bolo, ale prečo sa objavuje až teraz ? Preto lebo jediným úsmevom, ktorý som o nej dostal, dokázala vymazať celý ten stereotypný hnusný deň, toľko pre mňa znamená. Neviem či to vie, a ani neviem, či to niekedy bude vedieť, ale ja som rád za ten Highlight môjho dňa.

Lukáš Badžgoň

Lukáš Badžgoň

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývalý študent, ktorému chýba ten život, hľadajúci nové ciele v živote, nové myšlienky, nové ambície, vzrušenie, vášeň a lásku Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu